Носаченко Володимир Миколайович

Носаченко В.М.

Носаченко
Володимир Миколайович

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії, екології та методики навчання,
заступник завідувача з міжнародної та проєктної діяльності,
керівник навчально-наукового центру екологічної освіти та неоекології

ГРАФІК КОНСУЛЬТУВАННЯ:

понеділок: 1000-1200

кабінет № 305
(корпус № 1, поверх № 3)

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

volodymyr.nosachenko@gmail.com

OrcidID: 0000-0003-0266-5199

Біографічні відомості.

Народився 23 квітня 1990 року в м. Переяслав-Хмельницький Київської області у сім’ї лікаря Миколи Всеволодовича і педагога Тетяни Борисівни.

Навчання.

У 2007 році закінчив Загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №1 Переяслав-Хмельницької міської ради з відзнакою.

У 2011 році закінчив з відзнакою ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Географія» та здобув кваліфікацію «Бакалавра. Вчителя географії». У 2012 році закінчив ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Географія. Біологія» та здобув кваліфікацію «Географа. Вчителя географії, біології та економіки. Організатора краєзнавчо-туристичної діяльності». У тому ж році здобув повну вищу освіту у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» за спеціальністю «Географія» та здобув кваліфікацію «Географа. Викладача географії». З 2012 по 2015 рр. навчався в аспірантурі.

Робота.

У 2015 р. почав працювати викладачем у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» спочатку кафедри теорії і методики професійної підготовки, а з 2016 р. – кафедри географії, екології і методики навчання. У 2016 році у спеціалізованій вченій раді К 27.053.03 захистив дисертацію на тему «Формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії в процесі фахової підготовки» і отримав науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Нині – на посаді доцента кафедри географії, екології і методики навчання з навчально-методичної роботи. Член робочої групи з оновлення освітніх програм «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

За сумісництвом з 2015 р. по 2019 р. працював провідним фахівцем навчально-наукового відділу, з 2019 р. по 2021 р. – методистом навчально-наукового центру забезпечення якості освіти університету.

У 2021 р. вступив до докторантури Університету Григорія Сковороди в Переяславі. Тема дослідження: «Система підготовки майбутніх учителів географії до безперервного професійного розвитку». Науковий консультант – доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України Олег Михайлович Топузов.

З 2019 р. – експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України по спеціальностям: 011 – Освітні, педагогічні науки, 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями), 106 – Географія. Брав участь у роботі експертних груп з акредитацій ОП, у тому числі як керівник експертної групи. У 2020 р. за результатами конкурсу обрано членом Галузевої експертної ради «01 Освіта» за спеціальністю 014 Середня освіта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Суспільно-громадська діяльність.

З 2013 р. член Національної спілки краєзнавців України, з 2017 р. – Українського товариства геодезії та картографії, з 2018 р. – Всеукраїнської екологічної ліги, з 2019 р. – ГО «Екоклуб», з 2020 р. – ГО «Зелене партнерство».

Коло наукових інтересів.

До кола наукових інтересів належать: актуальні проблеми професійної підготовки бакалаврів і магістрів середньої освіти зі спеціальності «Середня освіта (Географія)»; формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії; формування у здобувачів вищої освіти системи екологічних цінностей та екологічної свідомості; розвиток екологічного мислення і екологічної культури у громадянина держави; сучасне соціально-економічне, історико-культурне, суспільно-політичне життя регіонів світу.

Навчальні дисципліни.

Основні навчальні курси: «Картографія з основами топографії», «Ландшафтознавство», «Екологія».

Наукове керівництво.

Бере участь в атестації кадрів вищої кваліфікації в якості офіційного опонента; керує курсовими, кваліфікаційними роботами; здійснює рецензування монографій, навчально-методичних посібників, наукових статей фахових видань, наукових робіт Всеукраїнського студентського конкурсу та науково-дослідних робіт Малої академії наук, здійснює наукове консультування наукових та освітніх установ.

Основні наукові праці.

Наукові дослідження виконуються в межах наукових тем кафедри географії, екології і методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі «Теоретико-методологічна сутність географії і дидактики географії у закладах вищої і загальної середньої освіти», «Дидактичні особливості екологічного навчання географії в закладах вищої і середньої освіти» та «Особливості краєзнавчо-туристичної роботи в системі освіти». Автор понад 60 наукових праць з підготовки майбутніх учителів географії та процесу удосконалення освіти в цілому, у тому числі монографій та наукових статей у закордонних виданнях та виданнях, що індексуються у міжнародних наукометричних базах даних. Серед останніх наукових праць: «Професійна підготовка майбутніх учителів географії: картографічна складова : монографія» (2018); «Підготовка майбутніх учителів географії до екологічної освіти учнів» (2018); «Особливості практичної підготовки майбутнього вчителя географії до екологічної діяльності» (2019), «Теоретико-методологічна і методична сутність географії : колективна монографія» (2020), «Удосконалення картографічної компетентності майбутніх учителів географії в закладах вищої педагогічної освіти України» (2021), «Теоретичне обґрунтування педагогічної системи підготовки майбутніх учителів географії до безперервного професійного розвитку» (2022), «Teacher Self-Education in a Pedagogical Context: Posthistory» (2022), «Tourism Regional Studies in the Modern System of Education» (2022) та ін.

Учасник міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, методологічних семінарів і вебінарів, онлайн-курсів тощо.

Учасник міжнародних наукових проєктів «Ukrainian-Czech Workshop: Scholarship Opportunities» (2016), «European Project Culture (EuroPROC)» (586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (2019), «Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments (MoPED)» (586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (2019), Erasmus+ Jean Monnet Chair «EU Climate Leadership» 620031-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR (2020), Jean Monnet 611679-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-MODULE. «Трансфер технологій та інновацій: європейський та український досвід» (ExTech). Весняна школа (2021), 611625-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-CoE «Поглиблений розвиток європейських студій в Україні: міждисциплінарних підхід» (2021), 597938-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE. «Кращі європейські практики з безпеки водних ресурсів задля досягнення цілей сталого розвитку: виклики для України» (2021), 620627-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CoE «Ефективний екоменеджмент для європейського майбутнього України». Зимова школа (2022).

Розробник і виконавець проєкту госпдоговірного дослідження на тему: «Біологічне забруднення агроекосистем Центральної України: еколого-валеологічні аспекти (на прикладі ПП «Соснова»)» (2020-2021).

Член організаційного комітету Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Географія». Член журі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук учнівської молоді відділу освіти Переяславської міської об’єднаної територіальної громади.

У 2021 році пройшов закордонні стажування: «Особливі методи організації освітнього процесу для здобувачів освіти у галузі біології, екології, географії, геології та хімії», ISMA Вища школа менеджменту інформаційних систем (Рига, Латвія) та CDS Training «Transforming Higher Education through Collaborative Online International Learning (COIL) and (Community) Service Learning», Південно-Західний університет «Неофіт Рилскі» (Благоєвград, Болгарія).

Нагороди.

Грамоти й подяки керівництва Університету Григорія Сковороди в Переяславі (2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021), подяка Посольства Канади в Україні (2016 р.), почесна подяка Національної академії педагогічних наук України (2019 р.), подяка Національної спілки краєзнавців України (2020), подяка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (2021), почесна грамота Переяславського міського голови (2021), сертифікат номінанта Всеукраїнського щорічного конкурсу «Молодий вчений року» (2021), подяка Міністерства освіти і науки України (2022).

Перейти до вмісту