Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Новини > Проєкт «Платформа можливостей» стартував із зустрічі з представниками «Coca-Cola HBC»

Відділ освітнього менеджменту та профорієнтаційної діяльності ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» не припиняє запускати нові проєкти та робити все для того, аби студентські будні були водночас і цікавими, і корисними. Так, 17 жовтня 2019 року о 10:00 у конференц-залі імені Василя Сухомлинського університету за активної ініціативи та співучасті кандидата історичних наук, доцента, заступника декана фінансово-гуманітарного факультету з виробничих питань Павла Дрока, Фінансово-гуманітарного факультету та Наукового товариства університету розпочалася зустріч із представниками всесвітньовідомої компанії, глобального та впливового роботодавця «Coca ColaHBC». Із цієї зустрічі, власне, й стартував новостворений проєкт «Платформа можливостей», що ставить на меті познайомити студентів та навіть викладачів університету з успішними роботодавцями, лідерами ринку, впливовими громадськими організаціями та інціативами, представниками неформальної освіти, молодіжними лідерами.

У гості до сковородинівців завітали провідний фахівець з розвитку потенціалу персоналу Михайло Бугаєв, менеджерка департаменту комерційного сервісу Наталія Ємцева та менеджерка по персоналу комерційної функції Марія Стеценко.

Спілкування розпочав Михайло Бугаєв, який відповідає у компанії «Coca-Cola Hellenic» за розвиток талантів в Україні, Арменії та Молдові. Він зазначив, що сьогодні кожен з них буде розповідати про те, за що відповідає і запросив до слова Марію Стеценко, яка почала свою розповідь із питання «Хто з вас уже працював або починав працювати?» і приємно здивувалась, коли руку простягнули майже усі присутні студенти. Вона поділилась, що в той час, коли вона шукала роботу, великого міжнародного бізнесу в її місті, Харкові, майже не було, а студентів випускалось досить багато: «Зараз, дивлячись на вас і на ситуацію, яка наразі в Україні, не дивлячись на усі труднощі, з якими стикається країна, я дуже рада, що у вас, як у молодого покоління, є можливість починати свій шлях у великій кількості міжнародних компаній. Протягом останніх років їх дійсно стало дуже багато. Ви навіть можете брати участь у різних спеціалізованих програмах. Компанія, яку ми представляємо, називається «CocaCola Hellenic». «CocaCola» є одним із найдорожчих брендів у світі. Є бренди і дорожчі, за версіями різноманітних джерел, але вони є інформаційними. Серед них «Google», «Apple», «Microsoft». А «CocaCola» – це єдиний бренд, який займає практично ту ж нішу, що й інформаційні бренди за своєю вартістю. Ми є партнерами компанії «CocaCola». Наша особливість полягає в тому, що ми виготовляємо ті самі чудові напої «CocaCola», «Fanta», «Sprite», «BonAqua», «Schweppes» разом із нашими партнерами і продаємо. В Україні наша компанія існує досить довго і зупинятися на досягнутому ми не плануємо. У нас дуже амбіційні плани – продовжувати і розвиватися, як компанія, і розвивати разом з вами та людьми, які уже приєдналися до нас, українську економіку. Ми продаємо дуже багато різноманітних смачних напоїв і чаїв. Ми працюємо не самі, а входимо до одного великого бізнес-юніта, куди входить ще Молдова та Вірменія, що дозволяє нам отримати перший міжнародний досвід роботи за кордоном, до того дуже легко, адже ми, ніби частини одного цілого. Загалом, я можу розповісти про компанію дуже багато, також багато інформації можна знайти в інтернеті, проте зараз я хотіла б розповісти про можливості, які ми маємо для вас» – підсумувала пані Марія та продовжила, «Останнім часом ми приділяємо дуже багато уваги молодим талантам, адже ми віримо у покоління Z. У вас нестандартний погляд на процеси, які для нас здаються звичними, ви маєте багато цікавих ідей і ми дуже сподіваємось, що хтось із вас стане тим, з ким ми почнемо співпрацювати. У нас є дві програми стажування. Одна з них – «CocaCola Hellenic Management Trainee» призначена для випускників, або для молодих талантів, які працюють уже 1-2 роки. Її суть полягає в тому, що ми дуже ретельно відбираємо кадровий потенціал і протягом 2 років у різних напрямках розвиваємо майбутніх менеджерів. Через 2 роки кожен учасник програми стане керівником у тому чи іншому напрямку. Ця програма досить успішно працює у відділі продажу, маркетингу, фінансах, і відділі планувань, тому ми нею пишаємося. У рамках цієї програми учасники мають можливість брати участь у великій кількості тренінгів, освітніх модулів, спробувати свої сили у різних відділах. Тому ми закликаємо вас по закінченню університету спробувати взяти участь у цій програмі. Сподіваємось, ви станете тими, хто через кілька років займе керуючі позиції у нашій компанії. Крім цього, у нас є ще одна програма – стажування. Вона дозволяє, в першу чергу, зрозуміти вам формат міжнародного бізнесу. Програма «Management Trainee» направлена на те, що ви уже знаєте, чого хочете, наприклад, розвиватися у фінансовому напрямку і швидко стати керівником. А якщо ви поки не визначились і хочете, наприклад, влітку весело провести час, або хочете спробувати себе у міжнародному бізнесі і не впевнені, що це ваше, то програма стажувань – це чудова можливість для вас спробувати себе у цій сфері. Цю програму ми запустили цьогоріч, вона існує в різних відділах. Ці програми – це справжня робота, за яку ви отримуєте гроші. Більшість людей, які приходять до нас на стажування, зазвичай, залишаються з нами, чому ми надзвичайно раді.»

По завершенні свого спічу пані Марія передала слово спеціалісту з підбору персоналу Марії Голокоз, яка розповіла, що в компанії є ряд позицій, куди можна потрапити без досвіду роботи, серед яких, до прикладу, спеціаліст по внесенню баз даних. Потрібно лише володіти навичками роботи з Microsoft Excel: «Ще у нас є стартова позиція оператора у відділу продажів. З цієї позиції починали дуже багато наших співробітників, які зараз досягли досить високих посад. Це та позиція, після якої можна розвиватися в інших наших відділах. Також у нас є 11 виробничих ліній, 95% з яких уже завантажені. Але ми хочемо далі розвиватися і вакансія оператора виробничих ліній завжди актуальна для нас. Щоб ним стати, бажано мати технічну освіту, а головне – потенціал і бажання розвиватися. Таких кандидатів ми завжди готові розглянути. І найголовніший корпус у нас – це, звісно, продажі, де є потреба у торгових представниках. Обов’язком цих людей є прийом замовлень від клієнтів та підтримка території, на якій вони працюють. Головна вимога до кандидата на цю вакансію – мати права не менше, ніж 2 роки. Але якщо наш кандидат не має прав, у нас є програма стажування, яка в період, коли у вас немає прав, дозволяє навчатись основам продажів даної позиції». Одна із студенток поцікавилась, чи обов’язковою умовою є володіння англійською мовою, на що пані Наталія відповіла: «Це не обов’язково, але може стати у нагоді в майбутньому для кар’єрного зросту».

Цікавими фактами поділилась зі сковородинівцями і Наталія Ємцева, яка, до слова, родом із Переяслава: «Моя розповідь, мабуть, буде більше із практичної сторони, адже я відповідаю в компанії за такий великий відділ як Кол-центр і Відділ аналітики. Щойно Марія розповідала, що спеціаліст кол-центру – це одна з наших стартових позицій. Оскільки я взагалі із Переяслава, то хотіла б власним прикладом показати, що ви можете працювати в будь-якому місці і неважливо, звідки ви родом, чи в якому університеті ви навчалися, головне – бажання. У нашій компанії від цього залежить дуже багато. До нас приходять люди різних вікових категорій і, звичайно, студенти, які націлені відразу робити старт у якійсь великій компанії, приходять до нас. Але також приходять люди, яким не дуже далеко до пенсії, які просто хочуть знайти роботу. Тож у нас можна працювати, як у 23-25 років, так і людям, у яких, можливо, вже є навіть внуки. І при цьому вони дуже круто вживаються, адже люди різних вікових категорій доповнюють одне одного. У молодших завжди є якийсь драйв, енергія. Вони дуже швидко навчаються. А ті, хто трохи старший, маючи певний досвід, знають правильний підхід до людини, щоб зуміти щось продати. На що я звертаю увагу, коли шукаю людину у свій відділ? У першу чергу, для мене важливо, наскільки чітко людина сформувала для себе ціль. Якщо приходять люди і кажуть: «Мені просто потрібна робота», це не дуже вражає. Тому що на роботу ви повинні ходити із задоволенням. А приходити лише для того, щоб в кінці місяця отримати зарплату, це добре, але вас так на довго не вистачить. А оскільки ми хочемо, щоб ви у нас затримувалися, то все-таки я шукаю якісь нотки, які підкажуть, що ви дійсно хочете працювати в нас. Ви маєте бути зацікавлені саме в своїй позиції. Якщо ми говоримо про роботу у кол-центрі, то це, звичайно, гарна українська та російська мова. Адже коли людина телефонує в якусь інстанцію, їй хочеться, щоб з нею, як мінімум, говорили гарною мовою, з позитивним настроєм і так далі. Звичайно, людина повинна мати бажання продавати, а також допомагати людям. Адже наша вхідна лінія націлена на те, щоб люди, які купують у нас продукцію, маючи якісь проблеми чи питання, телефонують і просять про допомогу. Оператор має або швидко дати відповідь, або переорієнтує людину на того, хто їй допоможе. З точки зору технічної підготовки, всі ми працюємо в певних системах, тому бажано знати певні програми, наприклад Excel та Word. Адже якщо ви прийшли до нас працювати і знаєте тільки, де знаходиться кнопка для вмикання комп’ютера, то цього, можливо, і вистачить на перші два тижні, але точно не буде достатньо на найближчі роки. Мабуть, у компанії вже немає жодного відділу без людини, яка починала працювати оператором з продажу по телефону. У нас є якісь стартові позиції, де ти, пройшовши певний шлях в компанії, маєш знання роботи компанії, маєш розуміння, чим займаються відділи, знаєш якісь стратегічні напрямки, тому навіть це допомагає прокладати собі професійний шлях. Щодо англійської мови, то для позиції оператора вона не обов’язкова – до нас не телефонують люди із закордону. Але на будь-яку іншу позицію, особливо якщо ви хочете стати спеціалістом чи навіть провідним спеціалістом у якомусь відділі, то для цього хоча би середній рівень володіння англійською мовою – обов’язкий. Крім того, у нас є колеги, які приїздять із Молдови та Вірменії і розмовляють лише англійською мовою. А з ними треба підтримувати комунікацію, тому розмовний рівень англійської вам не завадить».

У свою чергу, Михайло Бугаєв поділився секретами ефективного резюме та проходження першої співбесіди, адже він особисто бачив багато різноманітних резюме та неодноразово проводив співбесіди. Він зазначив, що хоча ця тема і є досить популярною і поширеною в інтернеті, проте, як показує практика, багато людей допускаються тих самих помилок і, на жаль, не завжди розуміють, як краще підійти до цього питання. Він ознайомив студентів із такими важливими моментами працевлаштування, як: коли краще працевлаштовуватися, як обрати компанію, що таке неоплачувані стажування та як впливає робота на виробничу практику і диплом. Пан Михайло наголосив на тому, що відсутність чіткої структури, неакуратне форматування, вихід за межі абзаців; використання прикрас та специфічних шрифтів; граматичні помилки, друкарські помилки; неточна, неповна контактна інформація або її відсутність; великий перелік особистих якостей, опис хобі та особистому житті; переписана посадова інструкція; «спеціаліст широкого профілю»; одне резюме на всі вакансії; відсутність потрібної інформації або занадто великий обсяг; професійний сленг, незрозумілі фрази і словосполучення – це типові помилки при написанні резюме. На прикладі світлин Бреда Пітта доповідач не лише привернув увагу слухачів, але й продемонстрував, які фотографії не слід додавати до резюме – воно повинно відповідати офіційно-діловому стилю. Важливим є те, що досвід роботи описується за схемою: назва компанії (напрям діяльності компанії якщо необхідно); термін роботи (місяць і рік влаштування/звільнення); займана посада; основні обов’язки; досягнення, які повинні бути конкретними і підтвердженими, бажано вказати їх відображення в реальних цифрах; якщо Ви тільки починаєте свій професійний шлях, а відтак Вам варто розповісти про студентські перемоги. Також присутні були ознайомлені з вимогами до обсягу та оформлення резюме. Крім того, Михайло Бугаєв поділився секретами підготовки до співбесіди. До прикладу, текст для цього підготувати майже неможливо, а от налаштувати себе морально – можна і навіть треба. Дуже важливо на такі зустрічі не запізнюватися і пам’ятати, що співбесіда це діалог, у ході якої кандидат говорить більше. Типовими питаннями на співбесідах є: що вас привабило в цій вакансії; як ви уявляєте собі ідеальну роботу; чого ви очікуєте від цієї позиції; які ваші кар’єрні очікування; ким ви бачите себе через рік? три? десять?; чому саме ви. Крім цього, наш гість розповів про можливі психологічні бар’єри, які не повинні заважати вам влаштуватись на роботу. Неможливо перерахувати усіх корисних порад, про які розповів Михайло Бугаєв. Надзвичайно приємно, що ці поради будуть корисними не лише для тих, хто хоче пов’язати своє життя із компанією «Coca Cola-HBC», а для всіх, на кого чекає ця непроста процедура працевлаштування.

По закінченню бесіди, студенти із зацікавленістю підходили до наших гостей, аби взяти буклети із контактною інформацією, запитували усе, що їх цікавило та із приємними враженнями виходили із зали.

Старт нового проєкту «Платформа можливостей» можна вважати успішним, адже після зустрічі як представники «CocaCola HBC», так і студенти залишились задоволеними. Можливо, навіть хтось із сковородинівців проявить бажання приєднатися до дружньої родини професіоналів «CocaCola Hellenic». Тож з нетерпінням чекаємо на продовження серії зустрічей!

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Аліна Нестерук” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”16163″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”АВТОР” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

ФОТОГАЛЕРЕЯ

[mpc_quote preset=”mpc_preset_24″ layout=”style_2″ background_color=”#ffffff” author_font_preset=”mpc_preset_38″ author_font_color=”#003366″ author_font_size=”20″ author_font_transform=”none” author_font_align=”left” author=”Сергій Коваленко” quote_font_preset=”mpc_preset_1″ quote_font_color=”#888888″ quote_font_size=”16″ quote_font_line_height=”1.2″ quote_font_align=”left” icon_type=”image” icon_image_size=”150×150″ icon_image=”15487″ icon_border_css=”border-radius:75px;” icon_padding_divider=”true” icon_padding_css=”padding-left:15px;” padding_divider=”true” padding_css=”padding-top:40px;padding-right:40px;padding-bottom:40px;padding-left:0px;” mpc_ribbon__preset=”mpc_preset_8″ mpc_ribbon__style=”corner” mpc_ribbon__alignment=”top-right” mpc_ribbon__corners_color=”#353535″ mpc_ribbon__font_color=”#ffffff” mpc_ribbon__font_size=”18″ mpc_ribbon__font_line_height=”1.7″ mpc_ribbon__font_transform=”uppercase” mpc_ribbon__font_align=”center” mpc_ribbon__text=”ФОТОГРАФ” mpc_ribbon__background_color=”#003366″]

Використання фотографій, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на uhsp.edu.ua. При копіюванні фотографій з порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.

[/mpc_quote]

Перейти до вмісту