Анонімне опитування для магістрів, аспірантів, докторантів, молодих вчених, наукових та науково-педагогічних працівників • Університет Григорія Сковороди в Переяславі

Університет Григорія Сковороди в Переяславі > Публікації > Анонси > Анонімне опитування для магістрів, аспірантів, докторантів, молодих вчених, наукових та науково-педагогічних працівників

До 20 жовтня 2020 року включно, на умовах повної анонімності, усі бажаючі магістри, аспіранти, докторанти, молоді вчені, наукові та науково-педагогічні працівники мають змогу взяти участь в опитуванні на тему «Впровадження електронних систем з управління науковою та науково-технічною інформацією», яке проводить Державна науково-технічна бібліотека України (ДНТБ України).

Опитування надасть змогу врахувати необхідні потреби науковців та дослідників для створення Національної електронної науково-інформаційної системи, створення якої дозволить об’єднувати розрізнені дані, отримані з різних джерел, укладати наукові звіти, проводити оцінку ефективності наукової діяльності установи, створювати профілі наукових установ і науковців, розвивати дослідницьку мережу тощо. Детальніше з основними принципами розробки Національної електронної науково-інформаційної системи Ви можете ознайомитись тут.

Доступ до онлайн анкети можна отримати за посиланням: https://dntb.gov.ua/form1 .

Респонденти можуть заповнити анкету онлайн індивідуально у будь-який зручний для них час, відзначаючи відповідним чином обраний ними варіант відповіді.

Прес-служба університету
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на порталі, дозволяється за умови посилання на phdpu.edu.ua. При копіюванні матеріалів порталу для інтернет-видань обов’язковим є пряме та відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці на цитовану статтю або новину.
ОПУБЛІКОВАНО

ПРОФІЛІ ВИКЛАДАЧІВ

ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ

Хай вам повсякчас посміхається доля, дорогі іменинники другої половини липня
31.07.2021
«Найважча частина роботи – зважитися приступити до неї» – наважтеся прямо зараз і перегляньте нашу добірку вакансій
29.07.2021
Національний олімпійський комітет повідомив склад збірної України на Олімпійські ігри 2020. Хто з сковородинівців виступить у Токіо?
21.07.2021