Засідання ректорату (07.05.2018 р.)

На засіданні ректорату 24 квітня 2018 року, розглядалися наступні питання:

1. Про організацію роботи в системі «Антиплагіат» доповів проректор з наукової роботи Сергій Рик. Було зазначено, що робота в програмі «Антиплагіат» добігає логічного завершення. Розроблено положення. Програма «Антиплагіат» отримала державну підтримку; університет отримав доступ для безкоштовної перевірки дисертаційних робіт.

2. Про завершення другого семестру і підсумкову атестацію студентів, а також про планування педагогічного навантаження на 2018-2019 навчальний рік доповів Анатолій Брехунець. Випуск заочної форми навчання планується провести 20 червня, а денної – 26 червня. Деканам факультетів, керівникам структурних підрозділів потрібно провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед студентів з метою упередження виникнення протиправних ситуацій, забезпечити недопущення порушення Конституційних прав студентів, професорсько-викладацького складу університету. Навчально-виробничий відділ організовує роботу і чергування на консультативному телефоні за номером 5-63-86. Методисти навчально-виробничого відділу ведуть облік та аналіз звернень на консультативний телефон та скриньки довіри. Анатолій Іванович наголосив, що звіт про виконання навантаження потрібно подати у навчальний відділ до 15 червня. Завідувачам кафедр і деканам подати попереднє планування річного навантаження також до 15 червня.

4. Про надання фаховому виданню цифрового ідентифікатора DOI розповіла директор бібліотеки Ольга Шкира. Було зазначено, що DOI – це ідентифікатор цифрового об’єкту, а саме позначення сторінки Інтернет-сайту, яке не може бути змінено або видалено. Сайт можна видалити, змінити його вміст, але сторінка, якій присвоїли DOI, залишається незмінною.

DOI-це стандарт, з яким працюють видавництва з усього світу. Крім того, світове наукове співтовариство не визнає електронні публікації без номера DOI, оскільки без нього стаття недостатньо стабільна в Інтернеті і може зникнути, що негативно позначається на індексуванні цитованості. Ольга Іванівна докладно розповіла учасникам наради про структуру індексу DOI, вимоги агентства CrossRef до веб-ресурсу наукового періодичного видання, оформлення домашньої сторінки статті, представила алгоритм співпраці університету із Міжнародним стандартом DOI.

5. Про хід сесії студентів випускних курсів доповів керівник відділу моніторингу якості освіти Анатолій Лоха. Він повідомив про те, що розклад проведення тестового контролю розміщено на сайті університету, а також на дошці оголошень. Тестування відбувається згідно розкладу. Під час тестування присутні представники відділу моніторингу, які забезпечують об’єктивне та прозоре проведення тестового контролю знань студентів та проводять моніторинг відвідування студентами сесії. Усі, хто не з’явився, складатимуть тестовий контроль як боржники.

6. Про стан використання договірних зобов’язань студентами за надання освітніх послуг доповіла головний бухгалтер Ольга Яременко.

Ольга Науменко

Перейти до вмісту